​​

Logo společnosti ABRA Software v bílé

Mediální partneři

   

Hospodářské noviny přináší od pondělí do pátku všeobecné zpravodajství se silnými analytickými prvky a komentáři. Ze všech českých deníků dávají největší prostor ekonomickým a byznysovým informacím, finančním trhům a servisu pro podnikatele. Obsahují rozhovory s předními českými i světovými byznysmeny a analýzy nejdůležitějších ekonomických událostí.

Ekonom je dlouhodobě nejčtenější ekonomický týdeník na českém trhu. Nabízí poutavé čtení pro všechny, kteří hledají nezkreslené informace zpracované s erudicí zkušeného redakčního týmu. Poskytuje objektivní informace pro rozhodování podnikatelů, manažerů, investorů a zástupců veřejné správy. Představuje výjimečné podnikatelské osobnosti, přináší exkluzivní rozhovory, poutavé profily, erudované analýzy, novinky ze světa byznysu a ekonomiky.

BIKE je časopis pro cyklistickou veřejnost, který vychází od roku 2012. Svým čtenářům nabízí exkluzivní srovnávací testy podpořené laboratorními zkouškami, unikátní cestopisy ze všech koutů světa, novinky a špičkové fotografie. Je určen především lidem, kteří mají kolo jako svůj životní styl. Aktivně na něm jezdí, zajímají se o technické novinky, ale i o sportovní záležitosti a s ním spojené cestování.

CULINARY je časopis a zároveň webový portál Culinary - Art of living, který se nezabývá pouze krásnými a luxusními jídly a jejich recepty, ale celkovým životním stylem spojeným s vysokou gastronomií.

AUTO 7 je čtrnáctideník, který se na českém trhu profiluje jako vysoce kompetentní, spotřebitelsky orientovaný automobilový časopis, který svou vysokou informační hodnotou pomáhá čtenářům v orientaci na trhu automobilů, příslušenství a ostatních produktů či služeb. Součástí AUTO7 jsou také rubriky jako testování novinek čtenáři, tipy na výlet či rubrika, v níž doporučujeme našim čtenářům vůz, který vyhoví jejich potřebám.

Auto, motor a sport je dle mediálních průzkumů nejčtenějším motoristickým měsíčníkem v ČR. Nabízí aktuální informace z první ruky a s předstihem informuje o automobilových novinkách. Testovacím procesem projde ročně přes 250 nových automobilů a jejich testy tvoří jádro časopisu. Ve skladbě časopisu nechybí témata jako cestopisy, fascinace a reportáže z motorsportu.

Cosmopolitan je nejprodávanější časopis pro mladou moderní ženu na celém světě, který nejlépe ví, po čem touží, co jí vyhovuje, co považuje za dobré a čemu věří.

Harper´s Bazaar je nejprestižnějším a nejdéle vydávaným módním časopisem na světě. Je inspirativní učebnicí stylu pro sebevědomou ženu s vlastním vytříbeným názorem a především s neuvěřitelně luxusním vkusem. Svým čtenářkám odhaluje nejnovější módní trendy, nezapomíná ani na novinky v kosmetice, zároveň přináší exkluzivní rozhovory a zajímavé reportáže.

For Men je jediný český pánský magazín určený skutečným mužům, kteří si nepotřebují posilovat ego červeným autem nebo odbarvenou blondýnou. Nabízí zajímavá nadčasová témata, nečekaně otevřené rozhovory a nezaujaté pohledy nejen na kulturu. Proto se stal běžným doplňkem úspěšných mužů.

Profit je nejstarším ekonomickým magazínem v ČR vycházejícím již od roku 1990. Přináší hlavní téma s důrazem na servisní a praktické informace pro podnikatele, manažery a živnostníky. V dalších rubrikách klade důraz na podnikatelské zkušenosti prezentované skrze zajímavé byznysmeny a přináší jedinečný seriál o českých firmách s názvem Příběh úspěchu. Právě zprostředkováním přímých zkušeností a praktičností se vymezuje vůči jiným ekonomickým titulům. Od ledna 2014 se Profit rozšířil o témata odborného měsíčníku Obchod & Finance, se kterým se spojil.

Men´s Life je luxusní dvouměsíčník pro muže, kteří vědí, co chtějí: užívat si života, dobře vypadat (v obleku i bez něj), líbit se ženám a umět to s nimi, zdravě jíst a vydělávat dost peněz. Vydává BOREMI invest a.s.